fredag 11. september 2015

Papirutsmykning

Jeg og mitt lag har fått i oppgave i og lage ett papir utsmykning. Det vi gjorde på starten var og tenke på hva slaks ideer vi kunne komme på og hvordan vi skulle lage papirsmykkene som skulle settes fast i papir rammet.

Alle kom opp med mange gode ideer. Vi fikk bruke internett for og finne litt inspirasjon. Og vi fant mange bilder, som var en god inspirasjon for våre ideer. Vi kunne bruke bare en brettemåte som vi fikk lære oss i klassen.  Jeg laget mitt og så  på mange bilder. Da så vi ett hjerte med sommerfugler som fløy fra hjertet. Hjertet vi så på bilde var ikke helt. Vi tenkte at vi kunne heller bruke ett tre. Da fant vi mange bilder som vi fikk andre ideer fra, men vi hadde bare en brettemåte som vi kunne bruke så vi fikk ikke så mange muligheter. Men vi ble ganske fornøyd med resultatet. Du kan se nedover på arbeidet som klasse 1DHA har fullført.



Ovenfor så lagde jeg en collage av brettemåten som vi brukte for og lage treet og sommerfuglene våres.

De to nederste bildene er sånn de skal se ut for og lage treet med sommerfuglene.
Du lager så trekanter som på bildet til høyre og limer dem fast slik at det blir en slags 3D sommerfugl på rammet. 


Jeg syns det har vært utrolig gøy oppgave. Vi ble blanda sammen med andre partere så fikk vi

Mulighet til og bli bedre kjent med andre i klassen.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar