tirsdag 13. april 2010

Sånn er Livet


Dette sitatet ble skrevet av Charles Dickens (1812-1870)

I denne oppgaven, Landart, har vi skrevet et sitat på et banner vi selv har valgt stoff og hvilke redskaper vi ville skrive med. Vi lærte da å skrive kalligrafi og brukte det i sitatet. Etter å ha klippet ut banneret hang vi den på en pinne og fant en ledig gren på treet til å henge den på. Nå var det da bare å se etter vinteren om forandringen var stor eller om de klarte å holde seg etter den kalde vinteren.

Jeg valgte det sitatet fordi jeg syntes det passet godt inn i dette prosjektet. Grunnen til at jeg syntes sitatet passet godt inn var fordi setningen var kort og at det passet inn med tanken på at vi skulle se hvordan banneret har forandret seg etter vinteren. Nå har jeg da sett at banneret mitt har ”visnet” som en blomst på vinterstid.

1 kommentar:

  1. Veldig vakkert, jeg får lyst til å ta en tur og se på prosjektet! Jeg visste ikke at det var Dickens som hadde skrevet dette, men jeg er enig i at det var en god tekst for et land-art sitat :)

    SvarSlett